FANDOM

Neymiş, artık iki kişi sayıldığı için yatağın üçte ikisi ona ait olmalıymış. İyi ki ağırlıklarımıza göre yapmadı hesabı. Gerçi bunun dışında oldukça komik görünüyor. Her zaman merak etmişimdir, iğne batırsam sahiden patlar mı? Çocukken bu soruyu sorduğumda gerizekalıymışım gibi bakmışlardı bana ama ben de herhalde biliyorum öyle olmadığını. Balon değil ya bu...

Bugün büyük kazandım. Sanırım haddinden büyük. Ama ne yapayım, kartları düzgün karıştırsalardı. Zaten iki, üç deste kart ancak var. Ben de elbette ezberledim hangi kartın arkasında hangi zedelenme olduğunu. Biraz da şansla o kartlar gelirse, "Aç" diyorum ve oyun benim oluyor.

DiMaggio'ya bugün sonunda istediği şu salak rozeti verebileceğim. Kendisi kullanmayacak sanırım, eminim yine bir başka kadınla ilgili. O kadar istediğine göre sanırım karşılığında ben de daha fazla şey isteyebilirim. Geçen gün gözümün ucuyla depoda gördüğüm o "Fancy Lads" yazılı kutu epey ilgimi çekmişti. Sahiden bu adamın bunca şeyi nereden bulduğunu artık merak ediyorum.