FANDOM

Gus yeme alışkanlıkları nedeniyle oldukça zayıf olan, saçları nispeten uzun ve koyu siyah, orta boylu ve 25 yaşında olan ve belki de Vault içerisinde en sağlıksız görünen insanlardan birisidir.

FalloutNV 2015-08-10 01-51-37-41

Çılgın bir abur cubur manyağı olan Gus için Vault 46 elbette bir cehennem gibiydi. Sırf bu yüzden uslu uslu çok sevdiği bilgisayarlar ile ilgilenmenin dışında vaktinin çoğunu bazen bir kutu sakız, bazen bir paket patates cipsi bazen de bir şişe viski kazanmak uğruna kantin köşelerinde kumar oynayarak geçirirdi. Ona göre Blackjack ne kadar sıkıcı olsa da, bir şekilde istediğine ulaşması için güzel bir yoldu.

Sürekli kazanıyor oluşunu kimisi hile yaptığını, kimisi ise bilgisayarlardan bu kadar anlayan birisinin elbet kazanmak için bir sistemi olduğunu düşünse de, o her zaman sadece şanslı olduğunu söylerdi. Aslında ona göre şansını denemek, bu sıkıcı yerdeki tek eğlencesiydi.

Gerçi, bu eğlencesi Francesco DiMaggio'nun kendisini gammazlaması ile hapsi boyladığı zaman biraz kursağında kalmıştı. Ama gerçekten şanslıydı. Ne de olsa nüfusu giderek azalan bu yerde çocuk yapmak gerekliydi ve her nasılsa parmaklıklar arasında bunun zor olacağı düşünüldüğünden serbest kalmıştı.

Oysa ki şansı, sonunda onu terk edecek, Vault dışına yapılan araştırma görevlerine dahil edilecekti. Her ne kadar lanet etse de en azından dış dünya'da elbet buradakinden daha çok çerez, daha fazla abur cubur ve elbette daha fazla alkol olmalıydı. Belki izlediği filmlerde gördüğü ve her zaman tadını merak ettiği, BlamCo marka "Mac and Chese" bile bulabilirdi. Buğday içeren bu yiyeceğin nasıl bozulmadan kalacağını bilmese de, şans her zaman ondan yana olmuştu, değil mi?

Ayrıca Gus'ın tuttuğu günlüğü Çerez Günlükleri sayfasından okuyabilirsiniz.