FANDOM

Latest
Vault 46'da doğup büyümüş olan Jhonny, Ufak tefek görüntüsüne rağmen, babası Steven Lee tarafından almış olduğu yakın dövüş konusundaki eğitimler sonucu, oldukça çetin ceviz bir genç adam olmuştur. Çocukluğunda bir Rad roach baskınında en yakın arkadaşı Eliot'u kaybeden Jhonny, bu olaydan sonra, arkadaşının intikamını alabilmek ve başka yurtdaşlarında aynı sonu paylaşmaması için elinden gelen herşeyi yapmak adına, Roach-Watch'a katılmış, kısa süre içinde de kendisini ispatlayarak, çavuş rütbesine yükselmiştir... Genelde sessiz bir adam olsa da, yapılacak işlerin ya tam olarak yapılması yada hiç yapılmaması gerektiğine inanan ve bunu çevresindekilere dikte eden bir kişiliği vardır... Hemen hemen 165 boyunda ve 55 kilo olan Jhonny, etnik olarak Çin göçmeni bir aileden gelmekte olup, tıpkı babasında olduğu gibi vücudunda dövmeler taşımaktadır. Çok konuşkan olmadığı gibi boş kalabilen zamanın çoğunu, eğlence videoları izlemek yerine kütüphanedeki dış dünya ile ilgili kitapları okuyarak geçirmektedir. Siyah renkli düz saçlarını, düzenli olarak kazıması ve tüm diğer Vault 46 yurtdaşları ve Roach-Watch tarafından kullanılan çelik batonlar yerine, yanından bir an olsun ayırmadığı kısa kılıcı becerikli bir şekilde kullanması ile tanınmıştır. Roach-Watch ile göreve çıkarken kafasına yada pazusuna bağladığı üzerinde altın bir çin ejderinin işlenmiş olduğu bağ ve yakın dövüşteki yetenekleri sebebi ile arkadaşları arasında Dragon olarak anılmaktadır.